Odwiedź nasze sklepy stacjonarne: Kraków Rzeszów

Promocje
Air Optix Plus HydraGlyde for Astigmatism, 3 szt. + Look Care Supreme, 360 ml
Air Optix Plus HydraGlyde for Astigmatism, 3 szt. + Look Care Supreme, 360 ml
114,98 zł 109,99 zł

Wysyłka w: 48 godzin

0
op.
więcej
  • -4%
Air Optix Plus HydraGlyde, 3 szt. + Look Care Supreme, 360 ml
Air Optix Plus HydraGlyde, 3 szt. + Look Care Supreme, 360 ml
84,98 zł 79,99 zł

Wysyłka w: 48 godzin

0
więcej
  • -6%
Air Optix Plus HydraGlyde, 6 szt. + Look Care Supreme, 360 ml
Air Optix Plus HydraGlyde, 6 szt. + Look Care Supreme, 360 ml
129,98 zł 124,99 zł

Wysyłka w: 48 godzin

0
więcej
  • -4%
Acuvue Oasys Multifocal, 6 szt. + Look Care Supreme, 360 ml
Acuvue Oasys Multifocal, 6 szt. + Look Care Supreme, 360 ml
156,98 zł 149,99 zł

Wysyłka w: 5 dni

0
więcej
  • -4%
Acuvue Oasys, 12szt. + Look Care Aqua Solution, 360 ml
Acuvue Oasys, 12szt. + Look Care Aqua Solution, 360 ml
194,98 zł 189,99 zł

Wysyłka w: 48 godzin

0
więcej
  • -3%
Zwroty i reklamacje

Niezadowolona z zakupu? Żaden problem! Chcesz dokonać zwrotu? Chcesz dokonać reklamacji towaru? Skonstatuj się z nami.

 

Jak dokonać zwrotu?

  1. Należy wypełnić formularz zwrotów (do pobrania) i załączyć go do zwracanego towaru.
  2. Zwracany towar należny odesłać do nas w stanie niezniżającym jego wartości handlowej, soczewki oraz opakowanie w którym się mieszczą mają być nieuszkodzone,
  3. Jak tylko towar do nas dotrze, zwrot zostanie rozpatrzony i należność za towar zwrócona.

Produkty które u nas kupujesz są objęte 24 miesięczną gwarancją. Jeśli towar który otrzymałeś jest wadliwy, zareklamuj go.

 

Jak dokonać reklamacji?

  1. Pobierz formularz reklamacji, wypełnij go (do pobrania) i dołącz go do zwracanego towaru;
  2. Konieczny jest dowód zakupu, dołącz go do reklamowego produktu;
  3. Reklamowane soczewki muszą być umieszczone w pojemniczku zalane płynem do soczewek kontaktowych;
  4. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi około 30 dni roboczych. Produkt musi być wysłany przez nas do producenta soczewek;
  5. Jeśli reklamacje zostanie uwzględniona pozytywnie otrzymasz tyle soczewek ile zareklamowałeś, produkty zostaną zamienione na nowe;

Napisz nam e-mail na adres: sklep@optiland.pl gdzie wyrażasz chęć zwrotu lub reklamacji. W przypadku jakichkolwiek pytań nasi konsultanci służą pomocą.

 

Pliki:

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium