Do darmowej dostawy pozostało: 300,00 zł

do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
img
Podaj prawidłowy adres email.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych dotyczących oferty sklepu internetowego OPTILAND.pl na podany adres poczty elektronicznej. Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wielobranżowe OPTILAND Jarosław Lichota z siedzibą w Krakowie, pod adresem: Al. W. Beliny-Prażmowskiego 12, 31-514 Kraków; E: sklep@optiland.pl, T: 12 341-43-37. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych możesz uzyskać w Polityce prywatności i Polityce ochrony danych osobowych.

Promocje

Ultra, 6 szt.
Ultra, 6 szt.
99,99 zł 89,99 zł
Acuvue Oasys, 6 szt.
Acuvue Oasys, 6 szt.
74,99 zł 69,99 zł
Hyal-Drop multi, 2 x 10 ml
Hyal-Drop multi, 2 x...
59,98 zł 29,99 zł
szt.
Opti-Free PureMoist, 2 x 300 ml + 60 ml
Opti-Free PureMoist,...
73,99 zł 66,99 zł
zest.
Look Care Supreme, 2 x 360 ml
Look Care Supreme, 2...
59,98 zł 49,99 zł
op.
Complete RevitaLens, 120 ml
Complete RevitaLens,...
16,99 zł 11,99 zł
op.
Complete RevitaLens, 360 ml
Complete RevitaLens,...
34,99 zł 29,99 zł
op.
Clariti 1-Day, 30 szt.
Clariti 1-Day, 30 szt.
69,99 zł 58,99 zł
op.

Zwroty i reklamacje

Niezadowolona z zakupu? Żaden problem! Chcesz dokonać zwrotu? Chcesz dokonać reklamacji towaru? Skonstatuj się z nami.

Jak dokonać zwrotu?

  1. Należy wypełnić formularz zwrotów (do pobrania) i załączyć go do zwracanego towaru.
  2. Zwracany towar należny odesłać do nas w stanie niezniżającym jego wartości handlowej, soczewki oraz opakowanie w którym się mieszczą mają być nieuszkodzone,
  3. Jak tylko towar do nas dotrze, zwrot zostanie rozpatrzony i należność za towar zwrócona.

Produkty które u nas kupujesz są objęte 24 miesięczną gwarancją. Jeśli towar który otrzymałeś jest wadliwy, zareklamuj go.

Jak dokonać reklamacji?

  1. Pobierz formularz reklamacji, wypełnij go (do pobrania) i dołącz go do zwracanego towaru;
  2. Konieczny jest dowód zakupu, dołącz go do reklamowego produktu;
  3. Reklamowane soczewki muszą być umieszczone w pojemniczku zalane płynem do soczewek kontaktowych;
  4. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi około 30 dni roboczych. Produkt musi być wysłany przez nas do producenta soczewek;
  5. Jeśli reklamacje zostanie uwzględniona pozytywnie otrzymasz tyle soczewek ile zareklamowałeś, produkty zostaną zamienione na nowe;

Napisz nam e-mail na adres: sklep@optiland.pl gdzie wyrażasz chęć zwrotu lub reklamacji. W przypadku jakichkolwiek pytań nasi konsultanci służą pomocą.

 

Pliki:

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl