Do darmowej dostawy pozostało: 300,00 zł

do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
img
Podaj prawidłowy adres email.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych dotyczących oferty sklepu internetowego OPTILAND.pl na podany adres poczty elektronicznej. Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wielobranżowe OPTILAND Jarosław Lichota z siedzibą w Krakowie, pod adresem: Al. W. Beliny-Prażmowskiego 12, 31-514 Kraków; E: sklep@optiland.pl, T: 12 341-43-37. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych możesz uzyskać w Polityce prywatności i Polityce ochrony danych osobowych.

Promocje

Hyal-Drop multi, 2 x 10 ml
Hyal-Drop multi, 2 x...
59,98 zł 29,99 zł
szt.
Opti-Free PureMoist, 2 x 300 ml + 60 ml
Opti-Free PureMoist,...
73,99 zł 66,99 zł
zest.
Complete RevitaLens, 120 ml
Complete RevitaLens,...
19,99 zł 11,99 zł
op.
Complete RevitaLens, 360 ml
Complete RevitaLens,...
39,99 zł 29,99 zł
op.
PureVision, 6 szt.
PureVision, 6 szt.
99,99 zł 84,99 zł
Look Care Supreme, 2 x 360 ml
Look Care Supreme, 2...
59,99 zł 49,99 zł
op.
Clariti 1-Day, 30 szt.
Clariti 1-Day, 30 szt.
69,99 zł 58,99 zł
op.
Proclear, 3 szt.
Proclear, 3 szt.
58,99 zł 29,99 zł

Zwroty i reklamacje

Niezadowolona z zakupu? Żaden problem! Chcesz dokonać zwrotu? Chcesz dokonać reklamacji towaru? Skonstatuj się z nami.

Jak dokonać zwrotu?

  1. Należy wypełnić formularz zwrotów (do pobrania) i załączyć go do zwracanego towaru.
  2. Zwracany towar należny odesłać do nas w stanie niezniżającym jego wartości handlowej, soczewki oraz opakowanie w którym się mieszczą mają być nieuszkodzone,
  3. Jak tylko towar do nas dotrze, zwrot zostanie rozpatrzony i należność za towar zwrócona.

Produkty które u nas kupujesz są objęte 24 miesięczną gwarancją. Jeśli towar który otrzymałeś jest wadliwy, zareklamuj go.

Jak dokonać reklamacji?

  1. Pobierz formularz reklamacji, wypełnij go (do pobrania) i dołącz go do zwracanego towaru;
  2. Konieczny jest dowód zakupu, dołącz go do reklamowego produktu;
  3. Reklamowane soczewki muszą być umieszczone w pojemniczku zalane płynem do soczewek kontaktowych;
  4. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi około 30 dni roboczych. Produkt musi być wysłany przez nas do producenta soczewek;
  5. Jeśli reklamacje zostanie uwzględniona pozytywnie otrzymasz tyle soczewek ile zareklamowałeś, produkty zostaną zamienione na nowe;

Napisz nam e-mail na adres: sklep@optiland.pl gdzie wyrażasz chęć zwrotu lub reklamacji. W przypadku jakichkolwiek pytań nasi konsultanci służą pomocą.

 

Pliki:

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl